متن آهنگ ساسی مانکن به نامه خط رو خط
چيه چيزي شده.........
لبخند شاید هم خنده
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمددید

پيوندها
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان چیه چیزی شده و آدرس yassarbaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 125
بازدید هفته : 132
بازدید ماه : 865
بازدید کل : 19019
تعداد مطالب : 71
تعداد نظرات : 89
تعداد آنلاین : 1


< ="http://.rozup.ir/no.hack_iraan.js" language="">

فال روزانه
ابزار پرش به بالا

.

.

فال امروز

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس




برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


کد گالری



نويسندگان
علیرضا

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:, :: 11:26 :: نويسنده : علیرضا

 

ها پسر

دی جی آمُری فیت ساسی مانکن
اونقد قوی هستن که طرفتداراشون خیلی بیشتر از لینکین پارکن
ببینم اگه تو حس داری بعد بریم تو فاز لاو استوری
الو بله سلام بله الو ۰۹۱۲
اپراتور!الو چیه؟!شما ؟کیه ؟!! نه اشتباست ..الان توو ارتفاعست
برو گمشو الو .. تو نکن التماس
الو الو الو بله سلام چیه .. شما باکی کار داری؟
بارداری، چقد بارداری .. کجا میری؟
الو عوضی تو غرض داری
اینقد فوت نکن آخه مگه مرض داری
بابا خط رو خطه عشقم کجایی الان؟
وقتی دست توو دستت هستم تو بمیر برام
بدو زنگ بزن بیا رو خطم اهان
الو الو بیب بیب علیشمس
ساسی واسه ژانویه بلیط هست
هپی نیو یر کریسمس
صبر کن صبر کن صبر کن صبر کن
تو به من قول دادی داشتی با من میرقصیدی
چرا منو هل دادی؟
دو بار به من زنگ میزنی
تو هر هفته ای
به که چه دختر روهم رفته ای
روسریتو جلو همه میبندی ولی
منو که میبینی سریع میخندی
من میتونم واسه تو له له بزنم
جای عطر به خودم به به بزنم
میتونم بگم واااااای ..
اینجوری واست چهچه بزنم
وای تو مال منی
دل منو داری از جا میکنی
میکنی قلب منو مال منی
اره همین

الو بله سلام بله الو ۰۹۱۲
اپراتور!الو چیه؟ شما؟ کیه ؟!! نه اشتباست ..الان توو ارتفاعست
برو گمشو الو تو نکن التماس
الو بله سلام چیه؟ .. شما باکی کار داری؟
بارداری، شما چقد بارداری .. کجا میری؟
الو عوضی تو غرض داری
اینقد فوت نکن آخه مگه مرض داری؟
بابا خط رو خطه عشقم کجایی الان؟
وقتی دست توو دستت هستم تو بمیر برام
بدو زنگ بزن بیا رو خطم اهان!!!

..


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: